Spotkajmy się w naszym punkcie

Odwiedź nasz skład drewna, w którym mamy dużo materiału dostępnego od ręki. Oferujemy sprzedaż zarówno hurtowych, jak i detalicznych ilości drewnianego asortymentu.

Dane firmy

P.P.H.U. „DREW-HOLZ”
ROMAN KAPUŚCIŃSKI
NIP: 642-101-61-31
ul. Szczygłów 9, 44-200 Rybnik

Kontakt

Godziny otwarcia

Pon-pt: 8:30 – 16:30
Sb: 8:00 – 13:00

Najczęściej zadawane pytania (FAQ):

Zamówienie należy złożyć droga mailową. W treści prosimy o informację, jakie materiały są Państwu potrzebne oraz w jakich ilościach.

Oferujemy dwie formy płatności za wysyłkę: pobranie lub płatność z góry przelewem. Stacjonarnie można zapłacić kartą lub gotówką.

Wysyłamy cały nasz asortyment. Jedynym ograniczeniem są limity nałożone przez kuriera. Są to: maksymalna długość paczki – 2.5 m oraz suma długości, szerokości i grubości paczki, która nie może przekraczać 3 m.

Koszt wysyłki paczki kurierskiej do 1.7 m to 30 zł przy płatności z góry lub 35 zł przy płatności za pobraniem. W przypadku paczek powyżej 1.7 m koszt zwiększa się o 10 zł w obu przypadkach. Limit wagowy jednej paczki kurierskiej to 30 kg. Koszty wysyłki zawsze wyceniamy indywidualnie w zależności od potrzebnych wymiarów oraz ilości.

Koszty wysyłki jednej palety waha się od 250 do 650 zł i jest on zawsze wyceniamy indywidualnie. Czynniki, które wpływają na cenę to: wymiary palety, waga palety oraz aktualne cenniki przewoźników. Maksymalną długość palety, jaką jesteśmy w stanie wysłać to 2.5 m.

Czas realizacji jest zależny od ilości oraz typu materiału. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego w celu ustalenia szczegółów.

Nie oferujemy usługi przycinania na wymiar.

Wykonujemy stopnie, podstopnie oraz blaty na wymiar z drewna jesionowego i dębowego. Dodatkowo przy paletowych ilościach płyty klejonej sosnowej jesteśmy w stanie dopasować się do rozmiarów klienta.

Nie wykonujemy frontów kuchennych na wymiar. Jesteśmy oficjalnym dystrybutorem firmy Classen, która to wykonuje wyłącznie określony typoszereg frontów.

Klienta obowiązuje prawo do zwrotu towaru do 14 dni od daty zakupu.

Do każdej reklamacji podchodzimy indywidualnie, dbając o to by w rezultacie klient był zadowolony z naszej usługi.

Chcesz być na bieżąco z nowościami w DrewHolz?

Zostaw swój mail, aby otrzymywać informacje na temat dostaw, rabatów i niestandardowych godzin otwarcia.

Zapisz się do Newslettera!

* pole wymagane

Skontaktuj się z nami

Jeśli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na nurtujące pytanie lub potrzebują Państwo szczegółowej wyceny – zachęcamy do skorzystania z wygodnego formularza kontaktowego. W godzinach pracy odpowiadamy niemal natychmiastowo, w innym przypadku będzie to następny dzień roboczy.